Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

la più grande catena di telefonia in Italia

Vuoi essere sempre informato sull’andamento della tua azienda anche quando non ci sei?

Con Ayron il tuo business è sempre a portata di mano!

Il nostro gestionale di telefonia è in cloud, per questo è accessibile ovunque tu sia e da qualsiasi dispositivo, sempre garantendo la completa sicurezza dei dati.

Ayron è utilizzabile da tablet, smartphone o computer, basta avere una connessione internet e un certificato riservato che ti verrà assegnato in fase di attivazione.

Ovunque tu sia, a casa o in ufficio, in vacanza o in convention, potrai accedere in tempo reale ai dati della tua azienda e verificare l’andamento delle vendite, i servizi attivati, l’avanzamento delle gare dei tuoi gestori, i compensi maturati, i punti gara acquisiti e la proiezione dei risultati a fine mese…. e tanto altro ancora.

Puoi gestire a pieno il tuo negozio anche quando non ci sei e in più puoi configurare report, grafici e statistiche personalizzati e riceverli via mail tutte le sere.

Ayron toglie ogni limite alla tua capacità di fare affari!

La risposta giusta per gestire il tuo negozio di telefonia

Scegli il nostro software per i tuoi negozi, altri Dealer di successo lo hanno già fatto. Attivazione veloce e sicura.
Richiedi una demo gratuita e scopri come attivarti in 24 ore.